Godmorning people

Igår gick jag faktiskt och lade mig tidigt, mellan 22-23 faktiskt och somnade direkt. Det behövdes sova ikapp någon timme sen gårnattens sömn. Nu sitter jag här hemma och tittar på The Voice och börjar inte fören 9.10 och jag är så gott som klar. Jag får hitta på något att fördriva tid med helt enkelt.

Idag har jag enbart tre lektioner + mentorstid såklart som inte är betungande alls. Börjar med den, sedan kultur- och idéhistoria, idrott (teori) sedan har jag håll från 13.20-15.10 för då har jag franska... om jag minns rätt? Jag kanske har helt fel också? Äsch, jag får titta det på skolan, skulle inte sitta fel om man kunde ha den på torsdag så man slipper denna långa hål.

Äsch, äsch uppdaterar lite senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0