Gädda till lunch mamma?

Nej då, men Mathilda tyckte att "gädda är alltid gott", haha. Hon hjälpte mig med min matlista och då skrev hon dit det. plus hennes älskade mjukost såklart. Tänkte att jag skulle springa in och handla lite innan jag stack hem efter träningen då jag inte har någon frukost hemma. Jag tycker om att handla mat men det blir lite värre när jag ska laga den för det orkar jag ofta inte göra. Det är så drygt att stå där och laga själv. Ta det inte fel, för jag äter middag bara det att jag inte lägger ner någon tid på det.

Älska franska läraren i alla fall, hur skön som helst! Så det kommer knappast bli några betungande lektioner, hoppas jag. Om han inte ger oss massa uppgifter och det är i ett jätte högt tempo så klart. Jag tror att det blir bra i alla fall.

Jag tänker äta maaaaaaaaaaaaassa clementiner i helgen för det är massa gott och nyttigt.

Nu ska jag fortsätta leka kurrigömma med Mathilda, tror hon gömmer sig under bordet nu... haha eller så inte men jag ska fortfarande avsluta detta inlägg så att det inte går över styr.

Mina älskade hundar i Gnarp, det är så tomt utan hund.. träffar de nästan aldrig.:/

Kommentarer
Postat av: Matilda

vilka söta vovvar :)

2008-10-21 @ 00:00:09
URL: http://mahuldan.blogg.se/
Postat av: Johanna

haha, men vem kan fotografen vara ;) <3

2008-10-21 @ 12:37:13
URL: http://johhenriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0