Frukost på skolan

Det blev frukost på skolan idag för att Lollo o ch Emilia var på skolan så jag kunde lika gärna ge dem sällskap istället för att sitta och äta frukost alldeles ensam. Det var meningen att jag skulle skriva samhällen nu på morgonen innan lektionerna börjar men det blir inte så mycket av det. Jag har ingen ork till den. Svenskan känns mycket roligare då jag vet precis hur jag ska göra med bilden fast jag ska nog göra den på lektionen.

Jag blev lite besviken på träningen igår. Jag var verkligen pepp och ville verkligen ha en seröis träning men jag kan inte säga att det var så seriöst. Det var inte fören vi började spela match de sista tio minuterna som ALLA var med och gjorde sitt bästa. Jag förstår väl att alla inte kan vara pepp varje träning men jag tror inte majoriten av alla inte är det. Jag vill absolut inte prata dåligt om laget, det är inte det jag gör utan jag säger bara att det är synd att man inte tar ut allt på träningen trots att man kanske inte tycker om övningarna. Jag tycker väldigt mycket om mitt nya lag och jag älskar att spela med er. <3

Idag ska jag till Pernilla K och leka med Lukas. Jag behövde inte vara barnvakt men jag fick gärna komma dit ändå så då ska jag göra det. Sedan åker jag till Elin och sover över där. På fredag kvällen ska jag vara med Sven vilket ska bli riktigt roligt.

MADDE ÄR SÖT <3 och jag tycker om henne massa mycket. Hon är fett bra. bara så alla vet :)
Puss på henne!
//Emilian

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0