FREDAG IDAG!

Äntligen fredag vilket betyder helg och massa skoj! Jag är på jätte glatt humör igen men nu har jag massa anledningar som jag inte orkar ta upp.

Jag ska sticka iväg och vara barnvakt till söt Lukas klockan fem sedan kommer Mathilda till mig sedan blir det party! Hoppas det blir en riktigt rolig kväll, vilket det säkert kommer bli. Mathilda ska även sova hos mig, träning imorgon 11-13 sedan blir det fest igen hos Matilda J.

Lukas hade även sagt till sin mamma att jag var hans bästa monster och att han inte kunde äta utan mig. Han är så himla söt så att men får en tår i ögonfrån.

Jag hade det väldigt trevligt hos Martin, blev lite senare än vad jag hade tänkt vilket resulterade i att jag var as trött imorgon och låg kvar 45 min längre i sängen.

Kommentarer
Postat av: Karina T

Hahaha, 45?! Hann du till skolan?:P När började du?:P <3

2008-10-03 @ 18:46:19
URL: http://kto.blogg.se/
Postat av: Johanna

duktig du är på att skriva ;) <3

2008-10-03 @ 21:38:05
URL: http://johhenriksson.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Haha, jo jag hann. Jag hade tänkt att duscha men sket i det sedan slängde jag bara på mig mjukiskläder. ;D

2008-10-04 @ 22:14:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0