Film m. Johanna och Matte

Jag är hos Johanna och Matte just nu och tittar på filmen. Jag tänker inte gå in på vad den heter för det kommer jag inte ihåg för den hade ett as långt namn. Jag har sett den förut så jag tittar enbart fram och tillbaka. Det var väldigt gott med Tacos i alla fall men känner mig som en uppblåst ballong. Det kommer inte bli bättre heller då vi har både chips med dip, ostkrokar och godis att smaska i oss. Usch, jag kommer se ut som en köttbulle men framförallt känna mig som en! Men jag har det roligt med de här två, som man alltid har med syster yster sin.

Minns inte om jag skrev om träningen i morse men det var i alla fall riktigt skönt men det kändes att det var ett tag sen man gick på Body Pumpen. Match imorgon då, är man pepp? Nja, tror inte riktigt det har gått in att det är match men det kommer det bli ändring på imorgon, blir alltid jätte pepp när det är match.

Men nu ska jag titta lite mer på filmen.

Här får två bilder från svenska lektionen:

Kommentarer
Postat av: en viss jenny

jag aldrig med på dina bilder madde...!!

2008-10-07 @ 19:20:53
Postat av: Mathilda

HIHIIH JAG ÄR MED! :o HELT OTROLIGT!

2008-10-07 @ 21:08:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0