Fest

Som vanligt tänker jag inte gå in på vad vi gjorde på festen igår utan tänker sammanfatta den kort: ASKUL, ONYKTERT, MASSA FOLK, SKRATT OCH PRAT! Tack för en sjukt bra kväll.

Är hos Mathilda nu, ligger i sängen och käkar glass typ. Vi har varit hos Matilda J tidigare där det var fest för att hon hade fyllt år. Det var kul fast jag kände mig tråkig när jag inte drack men men. Det var väldigt kul att träffa alla och man fick sig ett par skratt av olika anledningar.

Imorgon ska jag åka till Hudik med Johanna och träffa mamma. Jag hoppas det blir bra för det vill jag. Det ska bli skönt att prata ut.

Men nu ska jag tjocka mig ännu mer!

Kommentarer
Postat av: Matilda

det var jätte kul att ni kom! :)

2008-10-05 @ 15:03:27
URL: http://mahuldan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0