Eva och Adam maraton med Elin

När jag kom hem från skolan igår satt jag och tog det lugnt framför tvn och datorn tills jag skulle köpa överkastet åt mamma. När det var gjort satte jag på en film och det tog inte lång tid innan jag somnade, vaknade dock en timme senare av att Sven skrev vilket sedan höll mig vaken. På kvällen gick jag till Elin och vi började med vårat Eva och Adam maraton som varade till 23-24. Oj oj oj, dvs. att jag inte har fått mycket sömn i natt heller. Jag sov alltså över där då klockan sprang iväg och nu känner jag mig istället jätte äcklig då det inte var tänkt att jag skulle sova där och hade ingen tandborste... Det blir att springa hem nu snart och borsta tänderna.

Nu har jag äntligen kommit på vilken film jag ska använda mig av på samhällen! Jag satt hur länge som helst med det igår när jag kom hem efter skolan men jag hittade verkligen inte. Jag har letat en timme idag med och jag blev så sur för att jag inte hittade någon men så kom jag på att jag kan använda mig av en av mina favoritfilmer, Step Up 2. Ååååh, känns så skönt att veta vad jag ska skriva om! Så nu ska jag börja skriva idag efter skolan och stan (som jag ska gå på med Lollo och Emilia efter skolan) och innan Chairdance passet som jag ska gå på halv sex. Det ska bli spännande och se vad det är för något, det ska tydligen vara jätte bra träning. Ikväll ska jag även vara med Johanna också, fast jag vet inte när hon slutar.. måste ringa henne sen. Men men nu ska jag springa hem en snabbis, see ya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0