Enskilt foto

Lagomt less man blev på mentorstiden idag när de kommer och säger att vi ska knäppa enkilda foton IDAG klockan 14.00?!?! De kunde inte berättat det lite tidigare? Fotot är knäppt nu i alla fall och det blev asfult, hatar sådana kort egentligen men det var väl lika bra att knäppa yttefallat någon släkting vill ha ett.

Snart börjar franskan eller ja om 25 minuter, ska sitta där till halv fem. Inget jag ser framemot. Sedan blir det hemgång, middag sedan ska jag packa iordning lite saker till övernattningen och lämna de här på skolan. Sedan blir det träning och vi kommer äntligen få våra dressar men jag har hört att man måste betala 350:- för dem och det har jag verkligen inte råd med. Ska betala adidasbyxorna, 280:-, plus medlemsavgift och sen skulle jag behöva en ny klubba men det kan man ju drömma om nu...! Skitsaker...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0