Dax för prov

Om tjugo minuter ska vi ha psykologi prov. Det känns inte som att det kommer bra då jag har tusen tankar som far runt i huvudet på mig. Det känns som att jag kan det lite grand i alla fall så jag kommer inte bli underkänd i alla fall. Dock satsar jag alltid på högt betyg och blir väldigt missnöjd om jag får mindre än VG... Håll tummarna för mig helt enkelt?

Det var riktigt skönt att träffa mamma med Johanna igår. Det var väldigt skönt att prata ut och det var roligt att träffa henne igen.

Idag ska jag hem och tvätta i två timmar då jag knappt har några rena underkläder kvar. Sedan blir det middag och sedan träning på Vibacke.

Från och med nästa vecka ska jag bli nyttig på veckorna för nu ska De bort! Hårdträning med Bella denna vecka:

måndag: innebandy träning
tisdag: body pump på ego 8.00
onsdag: innebandy match mot Hudik
torsdag: spinning 2 på ego 17.15
fredag: vilodag
lördag: afropowerdance på ego 10.40
söndag: innebandy match mot Timrå

Nu ska De helt enkelt bort, De med stort D!

Men nu ska jag plugga de sista tio minuterna! Wish me luck!

Kommentarer
Postat av: Matilda

ojdå, vad man ska köra hårt här då :D lycka till!

2008-10-06 @ 16:03:59
URL: http://mahuldan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0