Dålig uppdatering

Det var skönt att prata ut och träffa alla i lördags, vi gick på en lång promenad med hundarna och hade det jätte mysigt. Det blev även en tripp på stan där en ny klänning inhandlades. Den var jätte fin så nu ska jag bara vänta till ett tillfälle som jag kan ha den på. Efter att vi träffades i Hudik åkte vi hem till Gnarp och firade min lillebror lite grand. Han blev väldigt glad över  presenterna, som tur var. Sedan åkte jag och Johanna hem klockan fyra och på kvällen var jag med Sven. Vi tittade på film mest hela kvällen och självklart somnade jag under sista. Inte direkt förvånadsvärt. Jag hade det riktigt trevligt i alla fall. När jag kom hem därifrån satt jag uppe i en och en halv timme ungefär och pratade med Johan.

Igår spelade vi match mot Timrå IBC, det gick inge bra och vi förlorade med 3-1. Det gick inte alls bra att spela för min del men det finns inte mycket att göra åt saken nu. Efter matchen följde jag med Bella hem och vi duschade, åt och pluggade. Det är alltid kul att vara med henne trots att det var jätte tråkigt att plugga. Jag sov även över och nu sitter jag på skolan. Jag har kultur- och idéhistoria nu så man kanske ska lyssna lite bättre och avsluta detta inlägg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0