Barnvakt

Just nu sitter jag barnvakt men tänkte på att uppdatera när vi tittar på film och loggade in för att kolla om Emilia var inne. Det blev ändrade planer för ikväll, jag är måste åka till Gnarp ikväll och kan därför inte vara med henne och de andra ikväll.. astråkigt.. Jag som så gärna ville vara med, men jag kommer nog åka hem imorgon istället för sova över till söndag. Vi får se hur det blir.

Det har gått jätte bra att vara barnvakt, vi har lekt, lagat och ätit våfflor, varit ute på promenad och nu sitter vi och käkar popcorn framför bortspolad. Efter barnvakten blir det direkt hem, packa och sen fara iväg. Allt händer så snabbt.

Men men, så vad ska man göra imorgon kväll då om man inte stannar kvar i Gnarp?

Ska fortsätta titta på filmen nu, ha en trevlig kväll. Uppdatering blir inte fören på lördag kväll, om jag kommer hem dvs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0