10.45 min

Idag hade vi konditionstest vilket jag har varit pepp för i en vecka. Vi sprang enbart två km men det är fortfarande ett konditionstest. Det gick faktiskt riktigt bra, jag förbättrade min tid från 11.54 till 10.45. Fast sådär efteråt känns det som att jag hade kunnat gjort ännu bättre men så brukar det bli för mig. Mitt mål för nästa termin är i alla fall att klara under 10.

Idag har jag faktiskt knappt något att plugga, för ovanlighetens skull. På engelskan har jag enbart två frågor kvar, psykologin ska Martin hjälpa mig med imorgon, historian ska jag försöka hinna med på lektionen annars gör jag klar den i helgen sedan har jag specialidrotten som jag kommer syssla med lite då och då.

Ikväll ska jag vara barnvakt från 16.30-19.30, vi göra ett besök på ica, laga mat och leka såklart. Efter det åker jag direkt till träningen på Höglunda.

Kommentarer
Postat av: Karina

Vem ska du vara barnvakt åt?:)

2008-10-01 @ 16:30:56
URL: http://kto.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Jag är barnvakt åt en föredetta grannes barn! :D Han är verkligen hur söt som helst!

2008-10-01 @ 23:58:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0